fredag 27 februari 2009

Dags igen!

Japp, nu var det dags igen. Eller igen, och igen. Det är ju faktiskt ettochetthalvt år sedan sist. Jag har helt enkelt tröttnat. Eller det har jag inte heller. Jag vill ha nåt nytt. Enkelt. Bearbeta någon form av rastlöshet. Andra kan hålla sig till ett och samma hur länge som helst. Jag kan det inte. Tror att jag kanske har brist på nåt? Undrar vad det kan vara? Under tiden som jag funderar så pausar jag från bloggen...det kommer liksom inte att funka. Alla sladdar kommer nämligen inte att sitta där de borde sitta. Men jag kommer att återkomma så fort det bara går...när
sovrums-hall-walkincloset-kontoret-bytet
är klart. När väggarna är målade. När möblerna har intagit sina yppersta positioner, och jag bara njuter av det färdiga resultatet, då ska det bloggas igen! Ha tålamod...känner mig själv och tror inte att jag kommer ha det :-)
_____________
Må så gott så länge!
P.S Bilden av Lina Gardelid har kommit på plats...
men den kommer snart att få en ny D.S
____________
Tack till alla som ville vara med och tävla! Så skoj när nya hittar hem till en annans lilla blogg. Kanske blir det fler tävlingar.
Bättre lycka nästa gång :-)

5 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Oj, det var inte dåligt vad många rum du ska byta plats på.
Ska bli kul att se det färdiga resultatet.
Kram Anna

Limerose sa...

oh! Shit! har du fått fler rum? haahahah vad skojigt, gud vad nyfiken jag blir att se det nya. Nästan så jag måste ta mig en söndagstur....får se om vi ska åka in till stan och hämta Ronja hos faster. Kramkram

In my house sa...

Usch,,,,,, guuuud va rädd jag blev,,, fick typ lite hjärtklappning!!!! Trodde att de hade hänt dig nåt,,,, huuuuuu! va du skräms!!!!!

- Tänkte de att om du har vägarna förbi Blekinge!!!! Då måste du ju hojjta till,,, å komma hem till mig =) Du ville ju kolla här live juh!!!!! =) Ev fixar jag en liten film snutt - för din skull!!!!! dock inget prat,,, för jag har en hemsk rälig skånsk-Blekingska bonna dialekt!!!! =) =)

Ha ha... Lycka till med allt stå hej där hemma!!!!

Kraaaaam j

Anonym sa...

Hej. Är hemskt ledsen att ditt vitagåvor paket inte kommit ännu. Jag skickar det med posten imorgon. Hoppas det går bra.
Mvh Din hemliga vän

In my house sa...

Tack tack snälla du..... Hmmmm, vågar inte visa hur jag är klippt nu *fniss* Men som sagt jag gillar att vara annorlunda å trivs som bäst då!!!!

Tolix är ju helt undertbara, min dröm svarta oxå å vita ja alla.... Jag passade på när man fick 30% rabatt från bloggen Villa hemmet,,, vi skulle ju köpa, men nu passade vi mer på liksom! 30% är ju rätt mycket på en större summa!!! 0)

Ha en mysig helg kraaaaam å puss j