tisdag 26 augusti 2008

Gissa...

...vilken film vi såg på bio igår? Tyckte att den var himla bra faktiskt. Jag har nog varit en form av superhjälte i mitt förra liv, tycker det är coolt med "gadgets" och häftiga bilar, och mc i en jädra fart! Stort plus för att den är riktigt bra gjord, hatar när man ser film och det är div skarvar och sånt. Självklart överdriven, men det ska det vara när det är The Dark Knight det handlar om. Och visst var Jokern himla bra spelad av Mr Ledger, men rollen påminde mig mest om vår egen Ernst-Hugo Järegård...se filmen så förstår ni vad jag menar!
Ha en jättebra tisdag, även om det regnar på er!
Bild: me ;-)

1 kommentar:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hi Hi! Ja...onelikligen lika namn!

Skoj att du tyckte om filmen. Själv är jag inte speciellt sugen på att se den. Men maken vill, så man vet väl aldrig vad som händer...

Ha det fint och roligt att du tittade in hos mig!
//Jill.