tisdag 12 augusti 2008

Inredningsuppdrag!!!

Jag har fått ett mycket stort, och mycket ansvarsfullt uppdrag inom inredning. Jag ska hjälpa Frida snart 6 år att fixa lekstugan! Helt underbart! Varför är det så speciellt då? Jo, för att jag kommer ihåg hur stolt jag var när pappa byggt färdigt min (även om tre decennium har trillat förbi), och jag fick den lagom till födelsedagen. För att jag kommer ihåg hur kul det var att "leva livet" i sin alldeles egna stuga. Och för att jag äntligen får chansen att göra nåt ROSA!!! Sååå roligt!!! Här ska det både byggas och målas, shoppas och sys, stylas och piffas...och det blir som sagt ROSA!!! Nu ska jag äntligen få gå lös med kulör, och inte bara svart eller vitt...var det jag som skrev det ;-) ? Det roligaste är nog att det är just ROSA!!! Har man en son, så har man en son så är det bara. Många färger och stilar har han haft i sitt rum, men aldrig ROSA!!! Förbered er på en lekstuga a la glass-bomb, eller kanske är det bara jag som tycker det för att det blir lite ROSA??? Bilder kommer......
Må så gott tills nästa gång...jag går på ROSA moln så länge!!!
Bild från GB Glace.

1 kommentar:

Helena Dovier sa...

Vilket rosa-frosseri det kommer att bli - kul! :-) Toppensnygg stege du har ordnat till sovrummet, en sådan skulle jag bra gärna vilja ha också. Ska genast spara ner detta på hårddisken i skallen :-).

Kram från Helena