torsdag 21 augusti 2008

Vissa plockar svamp...

...jag ska plocka sten! Ja, helt vanliga granitbitar (gråsten även kallad) ska det bli. Lite inspirerad av Ernst ska jag väl erkänna, men tror att det kommer att passa bra. Jag har ju redan ett bokstöd av gatsten. Tur att pappa har sina små ideér till hans egen gård, då kan jag vara med och stjäla lite vid sidan av ;-) Nu blir det inte nåt stort projekt och inte nåt svårt, men lite nytt piff till hösten. Känner att den där boa-in-höst-känslan börjar göra sig påmind igen. Bäst att passa på att utnyttja den då, till max!
Må gott!
Bilden från: sweettouch.se

1 kommentar:

Angel.Pearls sa...

Hej Tre rum o kök! Surfar runt o hittade till din fina sida! Jag älskar också stenar - runda, slipade ska de vara.Har samlat i flera år - de är inte så lätta att hitta....de där fina. Öarna ute i Sthlms skärgård, Gotland.Vad har du för "smultronställen"?
Trevlig helg önskar Eva med Pärlblogen AngelPearls