onsdag 20 augusti 2008

Som vanligt!

Ett par dagar i arbete, sen var allt som vanligt igen! Det tar inte långt tid att komma in i rutinerna igen, inte. Konstigt. Och som vanligt känns det inte som att man haft semester, en långhelg eller nåt liknande. Men det var bra väder och allt det där som hör till, så tänker man efter så har man faktiskt en del semesterminnen att tänka tillbaka på.
Nu kommer iallafall hösten med stormsteg, och mörkret = mycket med levande ljus, me like! Formex-mässa nästa vecka (antal kvadrat med inredning) hoppas att den uppfyller alla mina förväntningar! Alla som varit där säger att det ska vara nåt i hästväg, men danska motsvarigheten Formland är tydligen ännu större och ännu bättre...hoppas man kan komma dit nån gång också då!
Ingen bra uteplatsbild ännu (den som väntar) så ni får hålla tillgodo med en på "lilltoan" så länge. Stora toaletten vill jag inte ens visa, sååå tråkig är den! Så kan det va!
Ha en rolig-mysig-trevlig onsdag!

3 kommentarer:

Hagbacken sa...

Hej och tack för din kommentar! Vad roligt att hitta hit till din, fina sida! Vad fina bilder det var från lekstugan!

Jag håller med dig ang ikea..jag hittade inget i kataloge som jag ville ha..men det blir ju å andra sidan billigast så..*s*

Kram Linda

Anonym sa...

hej tjejen! ja jag har för mig att jag sett de märket i småbutiker innan, men jag förstår att man inte kan tävla med hemtex som typ har rea jämt haha..

trasmatta i mocka lät fränt, de skulle jag vilja se.. jag har kollat in svarta tabletter till matbordet i skinn.. det blir nog dem till slut!

stor kram sara

Veronika sa...

Trodde först att det här var den stora toan och tänkte - wow vad hon har fått till det! Haha.. men fint är det för det. Sen läste jag översta blogginlägget och tänkte - var är bilden på uteplatsen? Men läser nu att den får dröja. Nyfiken juh. Vänta inte för länge, för snart försvinner känslan när alla blad ligger på marken!