måndag 9 juni 2008

En blomma...

...bara för att de är sååå fina! Och de luktar helt otroligt gott! Nu är det sommar på riktigt, igen...börjar känna mig till åren (tror jag) jisses vad det går fort. Känns som att det inte alls var speciellt länge sedan adventsstakar och stjärnor hängdes på plats, julklappar köptes och barnen hade lucia i skolan! Det värsta på allt: vi är snart där igen, känns som att jag är lite stressad! Fast det är ju bara att "slå bort" alltihopa, först väntar sommarlov och semester å jag ska bara njuta i massor! Sex ynka veckor kvar bara ;-) Ha en trevlig måndagskväll...ja, vad som nu är kvar!

4 kommentarer:

Veronika sa...

Jag ÄLSKAR pioner! Tänker själv plantera dem i min trädgård nästa sommar men då får det bli de där mörkröda. Min farmor hade trädgården full. Du som ofta pratar om Carpe Diem - gör det. Strunta i framtiden :-)
Jag surfar i mobilen. Mamma har modem och det tar en kvart innan datorn slår igång. Hi hi... Ha en bra tisdag

Helena Dovier sa...

Otroligt vackra blommor! Står de i din trädgård? Hoppas att det är så :-).

Vilken bra grej du gjorde med säljadet av prylar på loppisen. Extra förstärkning till semesterkassan + mer utrymme hemma är ju toppen. Men lustigt att du inte blev av med de grejer som du trodde skulle gå först! Jag håller själv på och arrangerar en rejäl laddning med grejer som jag vill sälja, så jag får nog ha med mig dina erfarenheter i bakhuvudet till det tillfället :-/.

Ha en bra fortsättning på veckan!

Kram från Helena

Anonym sa...

haj på daj! vilka fina pioner du visar :) visst är det häligt när allt börjar blomma :) åååhh vad jag älskar sommaren, måste hinna njuta för det är som du säger. snart är vintern här igen :)

här hemma har mina älskade klätterrosor (flammentanz) slagit ut, ich löjtnanshjärtan står så stiliga i rabatten :) har anlagt en ny rabatt igår med ljusrosa/vita buskrosor, lavendel och stäppsalvia.. är såå nöjd!

stor kram sara

Kerri sa...

That's a glorious Peony! Thanks for visiting and saying hello :)