måndag 2 juni 2008

Hmm...

...man kanske kan göra så, eller varför inte så?!? Jag planerar gräsplätten framför mitt köksfönster. Den är inte rolig, som det ser ut nu! Jag har ju inga gröna fingrar, och inte heller kunskapen om vad man kan använda gröna fingrar till om jag nu skulle få några nån gång. Skulle vilja ha lite mer ombonat, enkelt skött, och naturligtvis fint. Har lagt ut en "rot" om en lång sittbänk. Hoppas syster har sin kvar, då ska den få bo hos mig. Och så skulle man ju vilja ha lite extra i plånboken, det är inte billigt med "vackert ogräs". Ja, ja jag funderar vidare (säger kanske pling, som det brukar) och kanske kommer det en bild på en alldeles, alldeles underbar trädgårdsplätt! Vi får se! Ha en trevlig tisdag i solgasset!

1 kommentar:

soppor ur ett äktenskap sa...

Hej!

Tack för kommentaren på vår blogg! Du har en jättevacker blogg! Ljust och rofyllt.