torsdag 12 juni 2008

In love!!!

Så stod han bara där, riktig snygging, och inte dyr heller! Jag har fyndat, japp! Trehundra pix, billigt! Perfekt till alla mina inredningstidningar, som tidigare legat i nån form av tyglådor från det stora välkända varuhuset. Nu kan jag äntligen dammsuga som man ska :-)
Det man skulle vilja veta är historien bakom, sitter nämligen adresslappar på sidan: New York! Han kanske har slitit ont, min amerikanska koffert?!? Och vem är W.G.P?? Nu har han iallafall tagit pension hemma hos mig, å han är sååå fin!
Nu ska jag bara måla om ett vitt skåp till svart, och en svart skänk till vitt...fick byta plats på dessa två eftersom det hade blivit för trångt i sovrummet annars. Men inte gör det nåt när man fyndar praktiska prylar!
P.S Såg att möbel- och inredningsföretaget Art Wood har liknande koffertar, visserligen i skinn, men dom tar 17 500:-!!!!!! Jisses! D.S
Ha en jättebra torsdag!

3 kommentarer:

Veronika sa...

Men gud vilken stoooor koffert! Min pappa har en liknande om jag inte minns fel, men inte så hög. Där kan man ju gömma ett lik! Haha... vilket fynd du gjorde. Verkligen billigt. Grattis!

Sara sa...

Det kan man säga var ett verkligt fynd. Charmigt med lapparna på.
Kram Sara

Limerose sa...

var fynda su den??? hos Johnny?
Grattis till fyndet. Är fortfarande hemma med lilla Ronja. Hon har fortfarande 40 graders feber. var till VC idag och det sa att hon har en normal virus infektion och att det går över. Men jag tycker så synd om henne. Feber sen i måndagsnatt. Ha det gott. Kram