lördag 7 juni 2008

Värmeslag!

Nej, så farligt är det inte, men datorn och bloggandet får ta ett steg åt sidan. Kan liksom inte tänka riktigt när det är så här himla varmt! Skönt det är det, men några större arrangemang än att vara trevlig mot kunderna i butiken eller packa matsäcken som ska med till stranden blir det liksom inte. Har dock ett litet inrednings- (ute) projekt på "G", och den som väntar på nåt gott... Har även haft en student att fira! Mosters "lilla smultron" har gått och blivit mediaan...det var det enda jag kunde komma på som passade. Annars blir man ju naturvetare, samhällsvetare, barnskötare osv. Men läser man mediaprogrammet, så blir det ju mediaan ;-) Kul tror jag dock att hon hade på sin stora dag, och vad jag har hört och sett på bilder så var det ett hav av studenter i stadens park när solen gick upp kl 03.00, och då började efterfesten! (Inte någe avis är jag). Har inte hört ifrån henne, hon kanske firar fortfarande ha ha! Sol och bad och fixande av bil (tror att min "Bosse II" är arg på mig för att han inte blivit tvättad på ett tag). Jobba, vara barnvakt åt F:s kusin (en av de 8), fira mors födelsedag, äntligen få träffa lille W (bebis) snart 2 månader gammal, å så uteprojektet. Har lite å stå i, trots att man är ledig och ska ta det bara lugnt ;-) Ha en förträfflig lördag! Det tänker jag ha trots alla måsten (trevliga dock).

2 kommentarer:

DjHawkeye sa...

Ja de var värst var du står i när de är helg. Själv så bättrar man på sin redan rödbrända rygg. Ne jag ska inte ha nå solskydd på ryggen. Jo tjena va man brände sig.
Hälsa lilla smultronet och gratta från mig.

Veronika sa...

Du verkar också ha fullt upp och jag känner precis som du att bloggandet får ligga på hyllan ett tag. Men här har det varit full rulle och hos mamma kommer det bli lugnare så då kanske jag får tillbaka lusten. Ska ju bli lite sämre väder nu... Ha det så bra!!! Kramizar från Dalarna