måndag 23 juni 2008

Me and my girls...

...skulle det kunna vara. Ja, inte riktigt kanske. Men rent mentalt så tror jag att vi är ganska jämförbara. Tänker absolut inte tala om vem som är vem....eller, det kanske jag gör...men inte nu! Skulle vilja ha kläderna, väskorna, skorna, bling-blinget...allt! Och lönen, för hur f-n kan man tjäna så bra på att skriva lite krönikor??? ;-) Dream on...again! Ser fram emot lönen på fredag, tycker det var väldigt länge sedan den kom...och ännu längre sen den tog slut! Ha en bra tisdagsnatt!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

halloj! ja jag känner likadant, vill ha allt de har!! ser så glamoröst ut, ååååhhh!! men undrar också över carries lön, haha..

ja prova att göra tavlor på detta sätt, finns inget enklare.. de har sååå mycket fina designark :)

ja här sitter jag fortfarande sjuk, men jag hoppas jag blir bättre snart, för nu börjar det bli tröttsamt :)

stor kram sara

Radhusdrömmar sa...

Tack för din kommentar hos mig. Kul att hitta till en ny blogg!
Håller med dig ang SATC, de tjejerna är glammiga :-)
Ska nog gå o se filmen snart.

Glimma är namnet på det glasbruk som min skål kommer ifrån, sen har jag nästan en exakt likadan skål i vitt, fast den kommer inte från Glimma glasbruk...skumt!

Hit kommer jag att kika igen.

Ha det gott!
/Johanna

Veronika sa...

Du fick mig att kika på detta program igår! Haha... undrar nyfiket vem som är vem av dina väninnor, men framför allt, vem du associerar dig själv med! :-)

Veronika sa...

Är inte:
Carrie - Rosis,
Samantha - du,
Miranda - E Forslund
och
Charlotte - E Bj ?