måndag 23 februari 2009

1 år och tävling!

Ett helt år har passerat i bloggvärlden. Mycket intressant, och mycket roligt. Har träffat en hel del nya människor, eller träffat och träffat men ni förstår vad som menas. Som jag tidigare skrivit så har jag min blogg för att rensa huvudet, bolla tankar med andra, och självklart för att inredningsintresset ska få sin dos. Förhoppningsvis är det väl någon som dragit på smilbanden på köpet också:-) Men det som självklart är roligast för mig, är alla kommentarer som ni lämnar, tack! Utan er skulle jag ju inte min blogg vara just min blogg! Stor kram till er alla!
___________
Eftersom det är ett år sedan trerumochkök drog igång, så ska det naturligtvis firas med en liten tävling.
Enkla regler:
Kommentera i detta inlägg. Lägg en länk till mig hos dig. Har du ingen blogg, maila en vän som även den får reda på tävlingen.
Och det du kan vinna är detta:

Ett litet salt och pepparkar.

Och ett halsband med glashänge från PÄRLA

___________

Lycka till, och må så gott! Tävlingen håller på t o m 26/2, torsdag denna vecka alltså!

14 kommentarer:

//Linda sa...

Gratulerar till 1 års bloggande!
Jag är gärna med och tävlar :)
Här har jag länkat:
http://linblogg.blogspot.com/2009/02/salt-och-pepparkar-262.html

Villa Carl Larsson sa...

Hej! Vad roligt att hitta till dig och just denna fina tävling. Jag vill så klart vara med och länkar från min blogg.

Kram Josefin

Anonym sa...

grattis till 1 år!

klart jag vill vara med och tävla. jag har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/february/salt-peppar-kar-halsband.html

mail: linda.hallstensson@hotmail.com

Märta sa...

Grattis till ditt första år! Jag har precis börjat, får se om jag kan klara av 1 år jag också. Har länkat för jag är gärna med i din utlottning.

In my house sa...

Duuuuuuuuuuu, jag skrattar högt, för igår satt jag oxå med hakan ner till knäna och kollade på huset/gården!!!! helt jävla häpen,,, fasen alltså uppåt landet är det en helt annan prisklass,,,, men säkert mindre jobb då eller nåt sånt i själva samhället!!!!

Eller va fasen!!! 450-tusen är ju ingenting!!!!

STOOOOOR lång kram j

Anonym sa...

Grattis på ettårsdagen. Jag är med och har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/february/salt-o-pepparkar-mm-26-februari.html

Mollymera sa...

Grattis på ettårsdagen hi hi.
Jag är gärna med i tävlingen.
Kraaamar // C

Anonym sa...

GRATTIS på 1 årsdagen :)
Första gången jag besöker din fina blogg och jag måste ta och kika mera när jag kommer hem från jobbet.
Jag vill jättegärna vara med i din fina tävling och länkar på höger sida på min blogg.

Kram Åsa

Från koja till slott sa...

Hej! Grattis till ett-års dagen! =) Är gärna med och tävlar! Länkar självklart inne hos mig!

Kramar Pernilla

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, har länkat i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/vinn-salt-och-pepparkar-1.html

info@annakarlsson.se

Fröken Eko sa...

Hej!

Vill gärna vara med i tävlingen! Har inga snygga salt/pepparkar att ställa på bordet, så dethär skulle ju vara en perfekt vinst för mig att vinna :D

Lägger in en bildlänk till din tävling i högerspalten på min blogg.

/F

Anonym sa...

Grattis på 1-års dagen! Är gärna med i utlottningen och har fört ordet vidare via mail.

Anne B. från Finland

LillaLiten sa...

Grattis!!
Jag är gärna med och tävlar;-) Har länkat på min tävlingsblogg; http://trerumochkok.blogspot.com/2009/02/1-ar-och-tavling.html

// Laura

Heidi sa...

Stort grattis!! Och Hej!

Jag är med och tävlar!
Har länkat på min blogg
http://vittsomsockertavlar.blogspot.com/

h_ylisirkka@hotmail.com