tisdag 3 februari 2009

Före, under o efter!

INGA BILDER IDAG, FEL På BLOGGER!
TRÖTTSAMT!!
LÄGGER UT SÅ FORT DET FUNKAR!
Då var det klart, och det blev ett vitt bord tillslut. Eftersom det var betsat (och lackat) i mörk brun från början var jag inne på att göra skivan svart, men ångrade mig. Jag vet ju hur underbart dammiga mina andra svarta möbler blir, så det får bli nån gång när jag inte har köket åt söder!
Lite tur att hitta ett bord med samma form och antal iläggskivor, som jag hade innan. Det är bara lite mer rusikt än det gamla. Nu måste jag bara införskaffa extrastolar. Vi fick fika nämligen fika i omgångar på F:s kalas, som för övrigt flöt på bra. F var mer än nöjd med sin första tonårsdag :-)
________
I övrigt har jag ett par nya projekt på gång. Självklart kommer det att dokumenteras här på bloggen. Det ena kan dock ta lite tid...men jag kan skvallra om att de båda innhåller plåt?!?! Början till idéerna kommer faktiskt från en av er, nämligen Jossan som har In my house...tack på förhand (fast det vet du redan :-) Hoppas och tror att det kommer att bli så häftigt...tjoho!
________
Ha en fortsatt bra tisdagskväll!

2 kommentarer:

In my house sa...

Näääää, jag känner redan nu, hur avis jag kommer att bli "med glimten i ögat" du har säkert något asa kanon snyggt vill ha sak pågång!!!!


Visa visa =) Näää, jag får väl h¨ålla mig lite till!!!!!

Du ä så Go,,, gossig & Go!!! hihi

annashusidingtuna sa...

nu blir jag nyfiken på ditt projekt!
Kram Anna