söndag 15 februari 2009

Jag känner livet i mig!

Gud va det är härligt med sol! Det spritter i hela mig! Det är på väg tillbaka, livet alltså. Känns som att det har varit lite frånvarande under några månader, men i helgen kändes det faktiskt på riktigt att det kommer att komma tillbaka...ska bara vänta lite, lite...
____________
Sportlov väntar till veckan. Ja, för er som pluggar eller har möjlighet till semester. Jag jobbar. Ska jag se positivt på det så har ju jag bättre odds att inte bryta mig. Alltid någe :-)
____________
Ha en mysig söndagskväll. Här väntar film :-)

3 kommentarer:

Design In My House! sa...

va sööööööt du ä.........


- visst, håller med!!!! wiiie, lust och lite liv ha kommit back,,,, så fort solen visar sig, så blir man mycket gladare!!!!
oooohhhh, va jag längtar efter värme å sol.....mmmmmmm!!!!

kramiz

A home far away sa...

Wow så fint det ser ut med snö, här är det 35 grader varmt...pust!

Kram Gunilla i Singapore

Syster vit sa...

Ja nog gör solens strålar en på gott humör och energin kommer sakta tillbaka, jippii. Kram Liselott.