söndag 1 februari 2009

Fick ju en liten kommentar om att jag var tvungen att visa 80-tals-outfiten, och här kommer den! Lite Trance Dance över det hela, eller? Hur svårt som helst att hitta nåt bra, men jag är nöjd. Och flera var mycket imponerade av (mamma sparat) mina märken, mest av händerna med texten "rör inte min kompis"...ni kommer väl ihåg! Och inte tänker jag visa min lilla näsa denna gången heller...så dä så!
____________
I övrig målar jag kösbord, måste ju bli klar tills i morgon! Kalasdags var det ju...och som det ser ut nu så ska det hinna torka, och hamna på sin rätta plats, men man vet ju aldrig! Bilder kommer så snart det går :-)
____________
Och så är ett stort grattis på sin plats. Det har nämligen kommit en liten Meja idag. Kram till hela familjen Limerose, är så glad för er skull! Och ja, jag har gråtit en skvätt! Lika bra att passa på när tillfälle ges *ler*
____________
Nu måste jag fortsätta!
Ha en fortsatt bra söndag!

3 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Ha så kul på kalaset!
Snygg outfit!
Kram Anna

Millas hem sa...

Hej!
Tack för titten hos mig!
Snygg outfit! :)
Kram

In my house sa...

Hej å godmorgon!!! plåtskåp + lampa,,,, LÅTER helt KANON =) 0) Meeen duuu, va snygg du ä... jag gillade outfiten,,, du såg grym ut!!!!
Tack tack för alltid så snälla ord.... =)

Stor kraaam josse