torsdag 12 februari 2009

Lite blandat!

Har precis gjort klart veckostädningen, och insett att inköp av ett nytt munstycke till dammsugaren är på sin plats. Visst kan jag fortätta att ha det gamla, men det blir liksom lite jobbigt att jaga ikapp det varje gång som det projektilar sig iväg över golvet. Ännu en tråkig utgift, men det är sånt man har när man är vuxen, det tycker jag är lite synd! Hoppas det inte blir någon mer på ett tag, jag ska nämligen till bilprovningen nästa vecka
*ta i trä, ta i trä*
Har även fått lite vårkänslor. Ser ni, jag har minsann köpt en liten rosa-lila ranukel, och ett ljusrosa ljus, inte illa för en som normalt endast använder sig av svart eller vitt! Det går framåt :-)
Fast för säkerhetens skull så tog jag en vit också, jag känner ju mig själv, hmm! I vilket fall så snacka om vårkänslor...och så ser det ut så här utanför fönstret. Tror att jag får vänta några veckor till på snödroppar, fräknar och jorddoft!
Ha en fortsatt trevlig tordsdagskväll i väntan på helgen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint med lite vårblommor, har gått och kollat in dem här i veckan med.. :-) Hmm vem vet kanske får en blomma på Lördag. Ha en skön Torsdagskväll! Kram K

UllaMona sa...

Även om inte mina vårkänslor vaknat riktigt ännu så har även jag köpt en liten rosa blomma att ha på köksbordet.
Här har vi massor och jag menar massor av snö och -20gr, det som känns riktigt positivt är att det blir ljusare och ljusare, dagarna blir längre och solen värmer.
Trevlig Helg och Kram.