tisdag 17 februari 2009

Komplettsnygg!

Jag får ganska ofta frågan -är det inte himla svårt att jobba i en sån här butik, vill man inte ta med sig alldeles för mycket saker hem? Mitt svar blir då lika ofta -nej, jag skulle nog tröttna på dem ganska snabbt om det vore så. Men så ibland måste (bara måste) vissa prylar få följa med. De som jag helt enkelt inte kan se mig mätt på...som denna ostkupol i gjutjärn, så enkel och så jädra snygg! Tror inte att man kan ha den till ost, det är nog inte riktigt hälsosamt. Inte för att det spelar någon roll, jag ska bara ha den för att den är så himalens snygg *ler* Nu ska jag bara på loppisjakt efter ett passande tennfat att ställa den på så kommer den att bli "komplettsnygg" :-)
Ha! Nytt ord till bloggvärlden
Komplettsnygg;
två olika, egentligen inte menade för varann, ihopsatta ting = komplettsnygg!
As simple as that!
___________
Må så gott!

Inga kommentarer: