onsdag 18 februari 2009

Tack!

Har ju glömt att tala om att jag har fått ännu en award.
Fick den av gulliga Kalkstenssommar, citat:
Jag vill såklart skicka den här vidare
och det gör jag till: min roliga nätkompis med
Jag tackar, och skickar den tillbaka, och vidare till:
Finns naturligtvis många fler som förtjänar denna,
men ni har förgyllt min värld lite extra den sista tiden,
så varsågoda!
___________
Ha en fortsatt bra onsdagskväll. Och glöm inte att hålla tummarna för mig i morgon...bilprovningen var det ju!

3 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Ska också besiktiga bilen i morgon, första gången i hela mitt liv, annars är det alltid maken som gjort det.
Kram Anna

Helena Dovier sa...

Tack så mycket för utmärkelsen - vad snäll du är och vad glad jag blev! :-)

Ditt ord "komplettsnygg" är det bästa jag har hört på länge! Hur har vi klarat oss utan det tidigare? Det är ju klockrent och måste genast in i SAOL. Och ostkupan är ju ursnygg, även om du inte vill använda den till det den var tänkt för. Men det är ju halva nöjet i inredandet att hitta nya användningsområden för prylarna, eller hur? :-)

Ha en bra torsdag!

Kram från Helena

In my house sa...

Tack snälla, rara, söta, snygga duuuuuu!!! va glá jag blir!!!! å stolt!!!!!! väldans stolt! Du får den genast tillbaka!!!!! =)

- Härligt med helg "Mmmmm" Lets Dance och massa gottit!!!!! Fredagen är den bästa dagen på hela veckan tycker jag!
- Och duuu, reportaget kommer att bli sååå fint!!! jag höll på att halvt dööö. Dom har ju såna kameror så ljus och skärpa blir ju kanon!!!! jag posade lite överallt,,, det blir dock inte lika kul att se,,,, även Andreas å jag =) Grrrrr,,,, jag som kände mig så trött å sliten!!! men dom bilderna kan vi ju blunda för.... *lova*


Stor kram bruttan!!!!