fredag 13 februari 2009

Hallååååå!!!

Jag kan bara hoppas att detta är ett stort, och mycket dåligt skämt! Va fan...rent ut sagt! Som de vise brukar säga mycket ska man höra innan öronen trillar av...men mina har nog tillochmed trillat av och ruttnat i ren förskräckelse...fnys...eller...enough is enough...eller...hua! Är jag känslig (eller kalla det vad du vill), eller? Jag hittar inga bra ord, men är det någon som har ett par riktigt bra, som kan hjälpa mig att ens komma nära att kunna tycka att detta är vettigt på minsta lilla microvis...skriv gärna i mina kommentarer...ingen blir gladare än jag!
Tur att jag haft en trevlig fredagskväll i ett par glada vänners lag, annars hade jag nog fått skapliga mardrömmarna inatt!
Vider!!!
________
Sov så gott!

1 kommentar:

marianaskeramik sa...

näää kan inte hjälpa dig med några ord!!! det är inte klokt herregud min son är inte så mycket yngre än honom och han är ......ja ett BARN!
dessutom ser ju killen så liten ut. hoppas att det finns någon som bebisens liv bra!
ha de
marianaskeramik