fredag 20 februari 2009

Utmaning!

Det cirkulerar utmaningar både hit och dit i bloggvärlden. Det gäller både den "fjärde bilden i fjärde mappen" och den "sjätte bilden i sjätte mappen". Jag har antagit den sjätte bilden i den sjätte mappen. Detta eftersom "den fjärde mappen", och den "fjärde bilden" hos mig var på en person som förmodligen inte vill vara med på min blogg...ingens blogg skulle jag vilja påstå, eller jag vet inte...men iallafall...så...Utmaningen gäller alltså att man ska ta den sjätte bilden, i den sjätte mappen och publicera den på sin blogg. Här kommer då min utmaning: Jag själv under semester-pressar-tiden-tjugohundraåtta...
*sommar och sol kommer snart, kommer snart*
Kan inte säga annat än att jag längtar, och längtar...och hoppas att
tjugohundratio-års-mappbild
kommer att vara lika solbränd!
___________
Må så gott, och så skickar jag vidare utmaningen
till de som vill anta :-)

3 kommentarer:

In my house sa...

Fniss....... tycker att personen bakom blurret ser så snygg och fin ut =) =)

ha en gottig helg kraaaaam j

annashusidingtuna sa...

Hoppas också på att bli lite brunbränd denna sommar då jag inte ska jobba hela sommaren.
Kram Anna

Lallis - liv och leverne sa...

Jag tycker att personen bakom ser jättefin ut:)
Kram Lallis