söndag 16 mars 2008

Ber om ursäkt...

...för att jag har klantat mig. Har alltid den duktiga förmågan att tala om för folk när dom säger fel eller skriver fel, nu har jag gjort det själv (katastrof)! Schlagerdrottningen stavar inte Pirelli utan PERRELLI....skäms gör jag. Nu har jag bett om ursäkt, så vi talar inte mer om det ;-)
Gårdagskvällen var jättetrevlig, tänk att man har så mycket att tala om, vi skulle behöva hela natten för att hinna med alla uppdateringar. Hoppas verkligen inte att det tar ytterligare ett halvår innan vi kan ses igen?
Och så det bästa, min bön funkade! Trots att jag fixade mat, och serverade. Ja, en liten bön blev det nog mellan såserna, kyckligen och parmesanskrapandet...kanske ska ta till det oftare, ha ha! Det är väl någon gång i maj som vi får säga en stilla igen, efter det så kanske Charlotte kan sjunga I Love Europe?
Nu ska vi beställa lite pizza, efter det blir det lite av det på bilden.
Mysig söndag ;-)

Inga kommentarer: