fredag 21 mars 2008

Lååång fredag!

Har väl en del jag skulle kunna göra, som synes på bilden. Problemet är att det är nästan ännu tråkigare än att inte göra nåt!? Har haft den i snart ett år och inte kommit längre, ja, det är pinsamt. En vacker dag så kommer "piller-i-plotter-andan" tillbaka och då minsann. Förmodligen kommer jag att byta taktik, inte nubb utan pappas häftpistol, måste vara enklare än sättet jag har valt? Det konstiga är att jag har inte känt av just den andan, så det få bero ett tag till.
Måste ligga nåt i namnet"långfredag", jag har det väldigt långtråkigt i dag. Städat å diskat, tagit rätt på tvätten, kan det bli tråkigare? Alltid kan man ju roa sig med lite surfande för att få tiden att gå. Jag hittade en himla trevlig tävling hos en annan bloggare, vid namn Magdalena. Gå gärna in och kika på sidan (mycket, mycket roligt för oss som gillar inredning) klicka på länken så kommer du till tävligen direkt.
Men var för allt i världen tävla inte, då minskar ju mina chanser, ha ha! Mycket nöje!
Gårdagskvällen var mycket trevlig. Jättefint ordnat, supergod mat, trevligt umgänge. Synd bara att folk droppade av lite tidigt. Ett par av oss fick lite extra underhållning. Två killar körde inprovisationsteater (kan man nog kalla det), riktigt bra! Tack B för att vi fick komma, och stort lycka till i fortsättningen!
Ha en fortsatt låång fredag! Kram

1 kommentar:

In my house sa...

Hej tjejen och glad påsk till dig....

Jag va lycklig den dagen och hittade skitbra kopior,ser ju likadana ut för 29kr st istället för flera hundra... de va ett bra fynd va! :)
Men leta vidare,, jag tycker att de finns kopior lite överallt,fast 29kr va nog extra billigt. Dum nog så köpte jag bara 2st.
Kram Kram
Josse