torsdag 13 mars 2008

Tack, tack...

...till er som skriver kommentarer till mina inlägg (niger och bockar)!!! Är bl a det som gör bloggeriet så skoj, stort plus för mig är att jag rensar på loftet och får ny energi till både hjärta och själ...fast jag kom hem i kväll :-)
För att svara några "kommentatorer" lite kort: jag ska inte skaffa mc-kort, jag stormtrivs i min lägenhet med trädgård även om försäljningen hänger över mig varje dag, en å bakom villan är inte möjlig men håll tillgodo med sjön som ligger (från bilden sett) 200 meter till vänster, klockan i köket är ett "arv" från min syster - den åkte i backen så det finns inget glas - hon skaffade en ny - denna hamnade hos mig, jag erkände mitt kriminella tilltag för chefen...hon kräver mig på 59 spänn, ha ha! Kan iallafall sova gott i natt, eller?
Hjärtat på bilden är spill från en sits till en stol, förmodligen det mest kreativa i syväg sen slöjden, helt ok om jag får säga det själv. Nu vet man ju var toa är, så lite bra måste det ju vara...sov så gott :-)

1 kommentar:

sommar-rummet sa...

Hej! Mysig blogg du har!!! Läckert med mycke vitt o lite svart, det gillar jag! KRAM