tisdag 4 mars 2008

Svart båge eller svart båge...

...till sommaren? Det är frågan, ska den pocka på uppmärksamhet, eller ska den liksom komma smygandes? Inte är det lätt och välja... Sen spelar ju priset in också, man kan ju betala hur mycket som helst! Jag behöver ju ingen avancerad utrustning som kostar extra, men lite "special" vill man ju ändå ha. Lätt är det inte iallafall, beslutsångest, jaaadååå! Har ju kunnat bestämma mig för är att den ska vara svart (tur är nog det, annars ångrar jag mig nog) då borde jag ju kunna bestämma mig för vilken av dom också?! Gör testet i morgon, får väl ta det slutgiltiga beslutet efter det. Lätt är det inte, det är iallafall säkert!
Trevlig tisdagskväll ;-)
Bild: Birgitta Stömberg, RP AB

2 kommentarer:

Veronika sa...

Ska du köpa en bajk??? Eller har jag missupfattat allt? Svart ostbåge kanske? Hihi...

In my house sa...

Tack för titten hos mig,, då hittar ju jag till dig...
Yes Jag har oxå kaffe i min burk,, dom e perfekta till de....
fin sida, ha de bra kram josse