måndag 17 mars 2008

Glömde att det bara var mars...

...så därför blev jag jättebesviken i morse när det snöade! Och inte var det fart på jobbet heller, klart att inte många vill shoppa när det blåser och bara är ruggigt. Nej, fram med mera sol (ber igen det gick ju så bra sist) *fniss* Funderade på om man kanske skulle göra om nåt hemma, men kan inte riktigt komma på vad? Känner mig ganska nöjd som det är just nu, misstaget var dock att bläddra i IKEA-katalogen. Jag skulle kunna tänka mig en hel del prylar, problemet är bara: var ska jag göra av allt annat som jag redan har? Förrådet är ju liksom fullt, inte vet jag om jag vill göra mig av med det som redan finns, och var ska allt det nya få plats? Säger det igen (alla kanske inte vet) jag behöver SJUTTON RUM MED FYRA KÖK!!! Om jag ska kunna få utlopp för alla idéer när det gäller att inreda. Är det konstigt att man är lite halvstressad mest hela tiden? Jag börjar väl med att påskpynta lite, man vet aldrig, det kan faktiskt räcka, om inte länge, så för en liten stund iallafall! Åh, förresten jag höll på å glömma, jag är förälskad! Jovisst! I mellanakten....sov så gott! ;-)

1 kommentar:

Veronika sa...

Håller med dig. Mellanakten är guds gåva till kvinnan!
Tips för dina kreativa förmåga och avsaknad av 17 rum. Inred hos andra? Ta lite betalt och få utlopp för dina idéer? /Verra