måndag 3 mars 2008

Kanske, kanske inte...

...så låter det nu, flytta den hit å den dit, nej, inte bra...men kanske den dit då? Nej, det funkar inte längre, fortsätter jag att flytta runt på mer saker, så kommer (ordagrant) allt hamna uppochner. Förbjuder mig själv att flytta på en enda sak innan helgen, då ska väl ändå inspirationen kommit åter, eller? Så får det bli! Eftersom det är sovrummet det handlar om så får ni kika på hyllan bakom soffan i vardagsrummet......kanske man kan flytta uppslagsböckerna? ;-)
Ska väl kika in till Simon å Thomas, alltså dom har inte alls min stil, men jag tycker ändå att dom får till det riktigt snyggt mest hela tiden, lite avundsjuka, jajamensan absolut!
Trevlig måndagskväll! :-)

3 kommentarer:

Limerose sa...

hahahah jag kan se mig dig springa runt med grejor....ta ett djupt andetag. Man behöver inte pyssla varje dag. Hur blev rullgardinern då? Kram

Anonym sa...

Kul att jag kan göra "hembesök" hos er oftare än vad vi är vana med. Roligt är det också.
Kramisar från Anita

Anonym sa...

Känner igen mig, flytta, flytta runt på grejer tills man är nöjd, sen börjar man på nästa hörna, det tar lksom aldrig slut, Haha.


Må gott