fredag 28 mars 2008

Fredagsmys med färg...?

Japp, jag har fört in färg i mitt hem! En limegrön glasskål, de ni! Alltid en början. Vet inte, men känner nästan att det har med lite vårkänslor att göra. Har även en bordsduk i samma kulör, inhandlades på rea förra sommaren (den är dock djupt begravd i garderoben). Inhandlandet av färgklickar har nog nåt med solens inställningar att göra. Borde ju vara åt andra hållet, mer färg på vintern när det är mörkt och tråkigt. Inte jag, då är det mesta svart som synden. Vi får väl se hur länge skålen får stå. Köpte ett par turkosfärgade blockljus för ett par år sen, de stod framme i två dar sen blev det för mycket för mig ;-) Rolig dag på jobbet. Det märks så väl när folk har fått lön, dom plockar liksom på sig en massa. Man tar det man vill ha och så var det med det. Kul, kul! Vi fick även in lite nya smycken från Miss Dee...sketsnygga! Det värsta är att nu vet jag inte vilket jag ska välja, typiskt tjejer, jag vet! Kommer ännu fler nästa vecka, kan ju alltid bli två, om det blir alltför svårt att ta ett beslut i frågan...hmm! Nu ska det bli mys framför ljud- och bildlådan. Chips och dip, sista helgen på länge, snacka om att jag ska njuta. På tisdag drar det som sagt igång, ingen återvändo! Support, support, support! Ha en jättebra fredagskväll! Just ja, måste svara på en kommentar: tyvärr var det inte min bil. Chefens. Jag har inte ekonomi att gasa runt i en sån. Ta bort en nolla och lite till, då har du min "racerkille"! Lika snygg är han dock ;-)

Inga kommentarer: