onsdag 26 mars 2008

Smile!

Solen sken nåt otroligt i dag, helt underbart! Snön smälter som bara den, tack! Vet dock några som vill ha lite snö, nabp-brudarna, dom drog till Sälen i dag. Inte för att jag åker skidor, men är det sånt här väder så är inte jag omöjlig. Kan ju alltid ta till en pulka eller nåt bara jag får vara ute och njuta mer än till max! Låter som att jag inte alls är avis va? Nu kommer jag säkert få höra både det ena och det andra, men jag har världens goaste och snyggaste son! Ha! Han är snäll han, hjälpte mor å skotta snö, tack F! Även om jag fortfarande inte riktigt kommit över kommentaren: mamma du är inte tjock...(paus)...bara lös! Skönt att veta att barn och de som är fulla alltid talar sanning, eller hur det nu var?! Saken var den att jag jämförde bilden till höger med den till vänster. Om han har hunnit blivit så till åren, hur gammal är inte en annan då? Får väl fråga nån som är full och hoppas på att tesen inte alls stämmer, eller hoppas på att de för en gångs skull ljuger, ha ha! Nu gäller nya skivan på högsta volym (grannen är bortrest, sonen är och åker skateboard)....dingaling world, trallalaltlalalalaaaa!!! Smile ;-) Tack dj hawkeye! Trevlig kväll alla....

2 kommentarer:

Veronika sa...

Ja jäklaranagga vad stor han blivit och sååå lik sin far! Ja barn är ju alltid uppriktiga, men också roliga. Du får se det som så att folk även ser till det inre. Allt är ju relativt och om du jämför med dem i USA så är du trådsmal! Se på dem som får såga sig ur sina hem, för att komma ut. Det är ju jätte hemskt! *Kramsi*

Limerose sa...

snygg frisyr!!! vilken "heartbreaker" (Flickorna flockas, Felix bara åker skateboard och bryr sig in om det, eller? :-) )

Kram kram