måndag 24 mars 2008

Ensam...

...är ganska skönt att va när man är seg och sliten, eller bara trött på alla underliga ljud. Är en sån person som måste få min tid, den är ganska helig faktiskt. Kort eller lång paus från allt-runt-i-kring, bara jag får "återhämta" mig. Olika varje gång. Men när jag väl är åter, då måste jag bara ut. Känns som att jag kastar bort en massa dyrbar tid annars. Och naturligtvis kommer tanken om tidsbortfall när man är på jobbet, och bara vill hem för man skulle vilja göra det eller det! Och eftersom jag nu har haft ett par dar med återhämtning, så ska jag tvätta bilens ut- och insida, dammsuga, laga matlådor till sonen eftersom det är lov i veckan, stryka...sen är det nog dags att gå å jobba, ha ha! Himmel va mycket det skulle bli gjort, bäst att dra igång.
Ett jättegrattis till K och M som fick en liten tjej i sitt påskägg!
Fortsatt trevlig påskhelg önskar jag er alla :-)

2 kommentarer:

My sa...

Visst var det ett underbart påskägg de fick! Såg underverket igår! Stolt faster:)

Hoppas du haft en glad påsk!

My sa...

btw: ang. mitt inlägg om en viss stad vi känner till så får du ursäkta att min fantasi ibland tar sig friheter... inget personligt påhopp alltså ;)