onsdag 19 mars 2008

Ersättning!

Vi fick nya varor i dag, massor med skoj!
Prinsen var med så han ska få komma hem lagom till påsk. Kysser inga karlar längre, tar han med guldkrona istället, ha ha!
Ett annat ersatt: växter! Jag är faktiskt bitter över att jag inga gröna fingrar har! Vill såå gärna vara lika duktig som min far när det gäller växter, men nej då. Det funkar helt enkelt inte. Mina hjärtan på tråd, brudslöja, orkidéer, hoya och olivträden...japp, plast- eller sidenblommor alltihop. Nu har jag bestämt följande: det blir en levande vit hortenzia till födelsedagen - tradition, det var det! Verkar vara det enda som vill leva, ett tag iallfall! Har lagt alldeles för många "lappar" på levande blommor, nu har jag ju garanti på att dom inte dör efter en vecka, ja ä inte dum ja inte! Hittar säkert nåt mer jag kan ersätta...eller också inte eftersom jag inte kommer på nåt! ;-)
Bara en dag kvar, sen är jag ledig i FYRA, guud vilken lyx! I morgon kväll väntar "VIP Party" på nya utestället i stan, det ska bli riktig skoj!
Natt, natt!

Inga kommentarer: