lördag 29 mars 2008

Queen!

Tycker lite synd om mig själv eftersom jag har så dålig kamera, ha ha! Förmodligen är det helt och hållet mig det beror på. Ska ta och läsa igenom instruktionsboken lite bättre tror jag. Här är kronan iallafall...ska de va så ska de! Köpte en liten för flera år sen på rea, inte alls poppis då, nu finns dom överallt. Den här ju vit, kanske kan det bli så att den svarta sprayburken tar sig en tur. Har inte bestämt mig ännu. Thaisoppa står på menyn ikväll (lite rynkig näsa blev det allt på sonen) kanske lite rött till, för min del. Ska även njuta av ett par tre färska inredningstidningar...dags att fylla på med nya roliga idéer! Trevlig lördagskväll :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej tjejen! låt bli sprayflaskan för allt i världen! kronan är toppenfin som den är :) förstår dig i förra inlägget om färg, jag har smygit in ljusljusrosa i inredningen hemma.. enda färgen jag inte tröttnat på.. dammrosa heter nyansen tror jag :) bilder kommer på bloggen :)

håller med, din son är riktigt stilig, hälsa honom det :)

stor kram Sara