onsdag 5 mars 2008

Humor...

...humor, humor! Det var ju iallafall en som blev lite lurad eftersom det är ju nya brillor jag ska införskaffa! (se kommentarer) Har inte mc-kort, och kommer förmodligen inte skaffa heller, men härligt vore det ju...wrooom, wrooom! Skulle jag skaffa en, skulle den se ut som på bilden, läckerbit! Och när brillorna kommer, så ser dom INTE ut som på den andra bilden, har ingen lust att se ut som Buddy Holly (det tyckte gamla svågern när han fick se ungefär likadana bågar, han har oxå humor ;-) Jag tycker att det kan va fint på andra, men på mig blir det bara fööör mycket.
Kunde naturligtvis inte låta bli att försöka piffa lite i sovrummet, men klart är det inte! Tror dock att det närmar sig, den som väntar får se....
Dags att hoppa i säng, vi har en varg (säger dom som sett den) som springer runt i stan. Riktigt obehagligt, har haft mardrömmar i natt, så nu känner jag mig riktigt sliten. Har förmodligen sett för många skräckisar som liten...i vilket fall som helst får ni sova gott!
(Foto: hoysung.com samt favoptic.com)

2 kommentarer:

Veronika sa...

Hahaha... svart båge ja. Varför inte ta ett öga svart och det andra vitt? Det vore väl nått du som gillar dem färgerna. Det skulle väcka uppmärksamhet hur som helst och ja - humor är det ju alltid! :-O

Limerose sa...

Cruella i 101 dalmatiner skulle du se ut som då om du tar en vit och en svart. Hahhaaaa

Klart su ska ha svarta bågar. Säkert kort.

Jobbar i morgon kanske tittar in en sväng. Kram på dig