fredag 7 mars 2008

Äntligen, äntligen, äntligen...

fredag!!! Guud va skönt!!! Kan tyvärr inte säga annat, känner att jag är slut i både kropp och själ, har inte inspiration till nåt. Och bara för att man är ledig i helgen så ska vädret mulna på...suck! Ja, ja får väl tänka tillbaka på veckans lunchraster: sol, sol, sol! Och framåt, ett fynd på loppisen eller nya klädbutiken i morgon... :-)
Önskar dock att jag hade ett sånt här ställe att återhämta mig på, vet tyvärr inte var bilden kommer ifrån (hoppas personen som tagit den inte misstycker att jag lånar den, eftersom jag verkligen tycker den är helt underbar, och verkligen tackar för lånet på mina bara knän *) Såå vill jaaaag boooo!!! Har faktiskt en sån veranda/entré där jag bor i dag, även om den håller på att rasa samman...ha ha!
Mys-mysig fredagskväll! Heja Matte, heja Matte.......;-D

3 kommentarer:

Veronika sa...

Giv me your e-mail baby :-) And I give U a picture!

DjHawkeye sa...

Riktigt mysigt hus. En å bakom med en brygga och en eka vore pricken över i.

Limerose sa...

om du flyttar dit kan väl jag få bo i ena delen med min familj. hahah Ha det gott kram