söndag 30 mars 2008

Sunny sunday!

Tänk vad lite solsken kan göra! Humöret på topp, och snacka om att man får saker gjorda. Blev ju inget av med biltvätten förra helgen (för kallt=fryst bil) så därför tog jag tag i det i dag. Tvätt av ut- och insida, dammsugning och svärtade lister med följd att han ser ut som ny! Härligt! Fast jag använde inte avfettning. Måste nog göra det nästa gång, det luktar inte riktigt vår förrän dess. Men får väl se det som ett plus för miljön då! Glad att det är gjort iallafall. Har även städat inne. Tänk att det går så himla lätt med typen på rätt hög volym, som en technodans ha ha! Även vårkänslor när det kommer till inneplockandet...Ska nog sluta läsa inredningstidningar. Nu har jag nog kommit fram till att ett litet torp inte skulle va fel :-) Bara att fortsätta drömma, man vet aldrig! Middag, titta på hyrfilm, är det som är kvar av helgen...som alltid går fööör fort! Have a nice evening ;-)

2 kommentarer:

Veronika sa...

Du - jag håller med. ALT blir roligare med hög volym och bra musik! Hejja hejja!

Gårdsromantik sa...

Hej!

Jag drömde också om ett Torp i flera år - hoppas att tillgången är bättre hos er annars kan du ju kolla på min blogg hur jag löste det.

Kram Maud