måndag 31 mars 2008

Inga i plånboken...

...men flera på mitt sideboard! Kronor alltså, det var ett seriöst försök från min sida att vara vistsig :-) Är nog lite svag för "royala huvudbonader". Har säkert varit något litet blåblodig i ett tidigare liv, annars skulle jag nog inte vurma så för dessa tingestar, eller? Det finns en till, kom dock inte ihåg att jag hade den förrän kameran var tömd och klar, får visa den en annan gång. Har faktiskt inte tänkt på att jag har en liten samling, kanske ett nytt fritidsintresse dykt upp, kronjakt ha ha! Tur att jag tog rådet från Sara http://drommenblirsann.blogspot.com på allvar, annars hade kronan förmodligen varit svart nu. Eftersom den är vit så har jag placerat den i köket. Köper nåt annat som kan passa uppe på tvskåpet...undrar vad jag ska kunna hitta på??? Kanske blir det en krona till...vi får väl se! Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman!! vad kul att omnämnas i din fina blogg :) tack ;) tyckte din krona var fin som den var, det var därför :)

angående det som du skrev inne hos mig, så tycker jag att orginalen oftast är bäst i färg och form, men kunde inte låta bli dessa i plast till i sommar. kanske inhandlas lite äkta vara längre fram men just nu går alla pengar till renovering och annat pynt..sorgligt men sant ;)

vilka härliga tidningar du köpt hem, jag sitter och njuter av Lantliv och Tove jag..

och vet du vad?? sambon har börjat spackla väggarna hemma nu!!! jippiiiii!!

stor kram sara

DjHawkeye sa...

Inga kronor i min plånbok heller men däremot massa kort nu :-)