fredag 4 april 2008

Gulle go!

Ja, är det nån som läser min blogg och känner sig lite nere, klicka på länken (ni andra med såklart) http://www.youtube.com/watch?v=HttF5HVYtlQ jag lovar att ni inte kommer att kunna hålla er. Och blir ni inte varma uti hjärtat, då vet inte jag! ;-) Kan inte annat än att bara må :-). F betedde sig likadant när vi viftade med ett mjukdjur med rasslande pärlor i, då bubblade hela han av gapskratt. Jag blir nästa gråtfärdig bara jag tänker på det, minnen! Skönt att man har goa såna att tänka tillbaka på, när det kanske inte alltid är uppåt :-) I morgon ska jag till å sy gardiner igen, sovrummet ska få ytterligare en make over ;-) Klar jag, nä hä du! Sprayfärg ska inhandlas, och vad som ska till att sprayas det kommer på bild nån dag framöver. Ska även fixa håret på kompisen. Blev visst en liten olycka i veckan, klart att jag hjälper om jag kan. Håll tummarna att det blir bra...annars kanske jag blir inlåst...!? Hmm?!?!? Tänker även införskaffa ett par nya gå-fort-skor i morgon. De jag har, har gjort sitt. Har fått lite problem med ena foten, och jag tänker skjuta på ett läkarbesök så länge det bara går. Tror att nya skor kan hjälpa lite...hoppas! Ha en mysig fredagskväll!

3 kommentarer:

Veronika sa...

Låter som om "Olyckan" skulle kunna vara Limerose? hihi... eller har jag helt fel? *fniss*
Tips! Kolla min blogg så ser du ett par KANON pjuck jag köpte på Sporthörnan förra veckan!!! 700 spänn (ord.pris 900)

Veronika sa...

Här är länken dit: http://lotusquinna.blogspot.com/2008/03/these-shoes-r-made-4-walkin.html

In my house sa...

Hej hej!!!

Glömde du din låda,,,nämen fy dig!!! Där låg han och hörde hur du stängde dörren och körde iväg "utan honom" *fniss*

Kram kram j