onsdag 23 april 2008

Under en filt i Madrid...

...nej, men snart sittandes på en! Och inte i Madrid, men vad gör väl det om det är en kväll som denna och man befinner sig på orten? Snart kan man faktiskt luta sig i gräset, med en välfylld och välsmakande picknick-korg...nöjer mig med lite grillning på verandan så länge :-) Bilden är på parken som ligger på andra sidan gatan, från där vi bor. Nog finns det trevligare ställen i stan att ha naturmiddagar på, men att bo mitt i centrum och ha en grönskade park utanför dörren...tror att nån kan bli lite avis iallafall? Är inte så illa att bo i en håla, trots allt...Såg tyvärr att det inte skulle bli lika fint till helgen (naturligtvis) men jag ser fram emot "riktig" sommar, förra året var en pest utan dess like (alla kategorier) 2008, den ska bli bra den!!! Grattar Björken, för hon fyller år...hurra (igen) :-) Grattar "E" och "J" till lille "W", som kom med storken idag...GRATTIS! Nu gäller vila, 55 minutersrunda i måndags, tisdags och i morse...foten strejkar mer eller mindre...har gått lite föör långt, och envisats lite föör mycket...satan! Biter ihop, tar en lugn kväll...men i morgon är det på´t igen ;-) P.S Måste kolla premiären på femman av "frys-bönderna-söker-brudar"...(kommer inte på vad programmet heter)...en tjej från stan är med, måste ju se så hon inte förstör ryktet för oss andra ha ha ha!!! Ha en mysig lilllördag!

1 kommentar:

Veronika sa...

Men jag som är en såpa marodör. Hur kan jag ha missat det?!?!? Kanske går i repris? Du - vila är minst lika viktigt som motion. Framför allt när man är skadad gumman!
Men du, vi får njuta av solen en dag till ivarjefall! Hurra!!! Ha en skön kväll nu! *Hettar om mina kinder*