torsdag 3 april 2008

Tjohoo...

...vad jag är helt slut!!! Trött eftersom det blev en sen kväll igår. Damerna försvann inte förrän efter 22, sen skulle man hem och varva ner. Och det är inte lätt när man har jobbat mer än 12 timmar i sträck! Ja, ja kul var det iallafall. Nu är jag ännu mer trött eftersom jag slutade lite tidigare idag, och passade på att ta en tur på vår trevliga promenadslinga kommunen gjort runt sjön. Det tog 55 min i somras rask takt: lite svettig men mest skönt. Nu tog det 55 min i raskt takt: jag håller på att stryka med...guuud, va dålig kondis!! Fy skäms! Fast det är klart, det peppar en lite extra...suger på den tanken och tror på mig själv till max ;-) Måtte änglarna va med mig!!!
Inget om inredning i dag. Är helt enkelt för trött, och kunde jag inte tänka till innan om hur jag vill ha det här hemma, så lär det inte ploppa upp nåt nytt idag. Nej, mat och sen lite mys med F, han är borta hela helgen så det är bäst att passa på!
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: