tisdag 1 april 2008

Klara färdiga gå!!!

Då var det dags, inte minsta uns till återvändo! Ta-hand-om-dig-själv-tiden ska till att börja! Här ska prom- eneras, ätas rätt och förmodligen kommer jag få en släng av tinnitus. Har laddat mp3:n med massor av låtar i "rätt fart"...självklart kan jag inte klara mig utan "mr e", dessa kommer naturligtvis spelas allra högst! Ett och två, hej och hå! Har fått en liten hint om en ny lägenhet :-) Jag som blev så glad när jag inte behövde flytta. Nu har det kommit ett prospekt som tilltalar mig en del. Inget är bestämt eller uppsagt, det är inte heller aktuellt förrän efter sommaren. Den som väntar får se! Men snacka om att det spelar i huvudet (redan) hur det ska möbleras...suck, ha ha! Måste bara gratta, om man nu säger så...dj hawkeye, som har fått tillbaka sina stula pinaler! Jackan ja, har man tjuvfingar så får man skylla sig själv.... Ha en underbar dag alla! Bilden kommer från affären där jag jobbar och det är även jag som tagit den, syns väl på kvalitén...måste lära mig! :-)

2 kommentarer:

Veronika sa...

Du, det behöver inte alltid bero på fotografen. I ditt fall är du i en butik och då finns det lysrör. Det kan vara svårt att få en bra bild då om man inte har en speciell kamera. Nu vet jag ju inte vad du använder, men min kamera är rätt fin (7 Mega Pixel Digitalkamera) men jag lyckas aldrig ta bra bilder t.ex i kyrkan eller på BVC. Du kanske skulle "skola om" dig till fotograf? Du som kanske ska lägga inredningen på hyllan en stund?

Anonym sa...

hej tjejen!!

a ibland får man vara duktig och inte handla allt man vill ha.. hur skulle det se ut hemma om man köpte allt?? ujujuj.. då behöver man 2 (!!)hus!!

va kul med en ny lägenhet.. när vi skulle flytta hit så spelade det i huvudet dygnet runt med olika sätt att möblera..
jadu, jag ser ingen ände på rusten just nu men det kanske kommer :)

snygg klocka :)

stor kram sara