söndag 27 april 2008

...jag har hittat en jättekul sida på nätet! Den heter scrapblog.com man gör sina egna klippböcker, som det så försvenskat heter! Klipper och klistrar sina egna små konstverk, fast på dator. Det finns massor att välja mellan så låt fantasin flöda! Kastade ihop ett par, superenkelt och som sagt jätteskoj!

Har även hunnit med tipspromenad runt sjön, köpmannaföreningen i stan anordnade för handlarna. Om inte annat var det ju bra för man fick sig ca 9000 steg, så här på eftermiddagen. Ingen förnsterputs, var barnvakt istället. Inte för att det gjorde så mycket, men det skulle verkligen behövas en fönstertvätt...får väl ta det till nästa helg!

Myssöndag med film och lite pop-corn. Kommer att rensa kylskåpet på rester, men det kan vara ganska trevlig buffè som tar plats tillslut ;-)

Trevlig söndagskväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken kul idé med scrapblogg.. kanske man ska testa på :)

tack för dina fina ord inne hos mig :) energin vet jag inte vart jag får ifrån, men solen ger mig så mycket!! känns som om man gått på sparlåga ett tag nu. skönt att vakna lite nu när våren äntligen är här :)

jag köpte mina krukor med batterier, och de kostade ynka 49 kr på JULA. tycker att det var ett kap, har sett de från markslöjd som är tokdyra med el i.. huvva!! nu gör det inget om de går sönder efter sommaren :)

stor kram sara