söndag 20 april 2008

Vår-skratt!

Nu kan det väl iallafall inte bli nåt mer bakslag, när det gäller vädret alltså? Blir det mer snö nu då emigrerar jag tidigare än planerat ha ha! Kanonväder i dag! Lugn söndag för min del. Var på galej med några av mina gamla arbetskamrater, från tidningstiden. Det blev ett mycket sent sängående :-) Tänk att damer är så duktiga på att få tiden att trilla iväg. Det räcker med lite vin så tickar klockan på i en rasande fart. Gratis magträning fick vi alla, tack vare allt skrattande :-) Jättegod mat, tack så mycket "L" för ditt himla trevliga initiativ!!! Nu ser vi fram emot "Torp-festen", jag tar med förhindra-läckage-produkter till alla, tror att det kommer att behövas...;-) Nu väntar lite mat, och kvällens höjdpunkt Pretty Woman på tv3. Lite lagom avancerad kultur en kväll som denna!

3 kommentarer:

Limerose sa...

Ska bara lägga lilla gumman så ska jag blogga lite med. har gjort om entrén och så har jag ett växthus.....och en blommig soffa hahahah kram så länge

Anonym sa...

hej tjejen!! ja jag hade också myst framför pretty woman om jag hade varit hemma, men nu ska jag jobba inatt, synd men sant.. tittade på den filmen i förra veckan, tycker den är så mysig. en klassiker efter dirty dancing :)

nog bablat om filmer och nattjobb, tack för den fina kommentaren inne hos mig, blir så glad!
har nog inte bott in oss än, så visst kommer mycket att byta plats och ev. ska en fejkkamin in också i ena hörnet.. den som lever får se..

stor kram sara

Anonym sa...

Halloj! Tack själv Lina, skrattade tom när jag vakna på söndaxmorron!
Torp-festen ska bli skoj! ''Iris'' tog 90 bilder under kvällen, undra vad det är på dom? Kram Lena