måndag 14 april 2008

Inte så farligt!

Tänk att det blev ett inlägg idag ändå (men ingen bild), med tanke på gårdagens smärta och yrsel alltså! Har inte alls den träningsvärk som jag trodde skulle dyka upp efter mina trädgårdsbravader. Lite stel är jag allt, men som sagt, inte alls "jag-måste-nog-läggas-in-på-långvården-värken". Känns faktiskt bara som att man har varit lite duktig på gym, eller på ett pass aerobic. Konstigt att jag kan jämföra med såna erfarenheter, det var ganska länge sen det skedde också ha ha! Tråk-tråk väder i dag, sol hit och regn dit. Aprilväder på riktigt alltså. Inga kunder alls, och inga inredningsidéer heller...har jag tappat stinget månne? Ha ha! Nej, nu känns det som jag har mättat min ommöblerings-hunger för ett tag, så jag tänkte faktiskt bara njuta...tills nästa anfall! Men det är klart, det kan ju tänkas att man får nåt nytt uppslag vid åttatiden i kväll. Nytt läge visas på tv 3...nån liten idé ska dom väl kunna bjuda på, eller? Ha en bra måndag!

4 kommentarer:

Limerose sa...

Åhh!!! jag vill tapetsera om hemma. Kommer så snygga tapeter i Maj. Borås säljare var innne på jobbet idag och visa nya tapeter. Mycket mönster och lite sobra färgskalor. Inget för din vita smak dessvärre. Matrum/(kontor) ska få ett lyft. Har bara svårt att välja vilken tapet. Får jag plantor över så kan jag allt sticka till dig en. Du fyller ju i Maj....glöm inte det. Kram kram

Anonym sa...

hej tjejen!! vilket fint olivträd :) är på jakt efter ett riktigt för att utmana mina halvgröna fingrar :)sambon håller på att lägga klart golvet med pappa ikväll, så det blir brödbak för mig ikväll :)

Det kommer kanske ett nytt inlägg ikväll, men lite tjuvkik på golvet ;) får bara se om jag hinner :)

stor kram sara

Millas hem sa...

Hej!
Jag har också i dagarna tagit en svängom med sekatör och häcksax.
Jobbigt! Men snyggt blir det!
Fint med det mörka och det vita tillsammans.
Kram Camilla

Veronika sa...

Hoppas du inte är helt deckad. Verkar nästan så juh. Skickar krya på dig kramar! Från mig och lillfia (som fortfarande är vaken.) Jag hör henne i babyvakten. Hon drog precis i speldosan och försker vagga sig själv till sömns haha. Hon brukar sova kl. 18:00 annars. (Nu är hon 19:30).