torsdag 17 april 2008

Snubig, peber å halschont!

Nog fick jag värk alltid, men inte den traditionella träningsvärken som jag befarade. Genomförkyld med feber och halsont. Pang, sa det bara! Har i princip bara legat under täcket, första gången jag sitter uppe på dryga två dagar. Och som vanligt när jag är sjuk, så är det kanonväder...suck! Men jag hörde att det skulle vara fint i helgen med, då ska jag få mig lite frisk luft. Tänker dock inte göra några annorlunda övningar, bara njuta stilla av sol och fågelkvitter! Nu ska jag krypa tillbaka under täcket, med en kopp tea och tidning! Må så gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig!!
Kram Eva.B

Anonym sa...

Hej fröken nästäbt...
Var ett tag sedan...så tråkigt att höra att du är så sjuk...hoppas du snart blir kry igen!!
Här är det annars bara bra, ser mest fram emot nästa hel då vi far mot Kreta...
Blir ju annars ett år äldre i veckan men har inte planerat in något firande utan tänkte nog bjuda in till ngt kalasaktigt när vi kommer hem....
Ha det gott så hörs vi kanske till helgen...Kram Eva