fredag 18 april 2008

???? P g a allt snor???

Tjock innanför pannan, men har iallfall jobbat i dag, och är bara lite snorig. Trött, men annars känns det nästan som om livet återvänt till det normala igen. Tack för uppmuntrande mail och kommentarer. Tror att det är därför som tillfrisknandet kommit så snabbt! Har dock fått lite förvirrande kommentarer, eller inte kommentarerna men väl avsändarna, här kommer svar efter vad jag kom fram till efter ett par läsningar. Till första kommentatorn "Eva B", som jag antar är min gamla svägerska: tack så mycket, kryar på mig så fort jag bara kan. Kul å se er idag, även om det var en helt obestämd och snabb "date" på ICA ha ha! Till andra kommentatorn "Eva B", som jag denna gång antar är kompisen sen hundra år tillbaka: dig talar jag inte mer med! Säger upp bekantskapen, bara så! Man kan inte skriva till en hatar-snor-vill-inte-ha-ont-i-halsen-längtar-mest-till-ett-varmare-land-människa att man är på väg till Kreta, högst olämpligt!!! Ha ha ha ha ha ha!!! Nej då!!! Unnar er verkligen sol och bad och massor med mys!! Hoppas ni får det jättebra!!! Grattar i förskott, gånger 2, var visst nåt jubileum oxå ;-) Då var det uträtt! Men bara för att strö lite mer sol-salt i såren (på mig själv), farmor A är på Kreta denna vecka...verkar som att alla ska eller är iväg! Funderade på om man kanske kunde starta en insamling, till en solresa, till mig själv....ska nog fundera ut nåt bra hi hi! Ha en jättebra fredagskväll!!! Kram!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för hälsningen....visst ska det bli skönt att få lite ledigt...såg att det fanns billiga resor i början på juni, kanske är dags att ta en tjejtripp?? När får ho semester tro...

Snyt dig väl och bli av med "det sjuka"....

/Eva

Kalkstenssommar sa...

Hej!
Tack för din gulliga kommentar hos mig!

Puh! Sitter o tar igen mig efter att dottern har haft fotbollslaget hemma på lite fest.....

Chips, kladdiga golv, grus i hallen - MEN lyckliga barn!

Trevlig fredag!o helg!

Kram L