söndag 25 maj 2008

Belive...

... är en mycket bra låt, om det är med gruppen Antiloop! INTE med nån "pajsare" från Ryssland! Snacka om katastrof, suck! Trodde i min enfald att det var en musiktävling. Uppenbarligen inte, ju töntigare, ju falskare, ju mer tragiskt desto bättre tydligen. Publiken hurrar ju inte ens när tävlingen är avslutad, och karln ska upp på scen! Tycker faktiskt synd om de bidrag som var värdiga vinnare (bl a Charlotte) fanns ju ett par trots allt. Tack till alla de som vi fick poäng av, även om det inte var många. Och grattis Norge, som hade en riktigt bra låt! Tur är väl att Björn Gustafsson finns, även om hela europa kommer att tro att vi har fulla ungdomar som programledare! Fast det gör inget, han såg till att jag fick ett gott skratt: tack Björn! Måste i säng, ska till släkten i morgon. Besök på en absolut favvo-butik ska det också bli. Ska ta med kameran så det kan bli bilder på både våriga kossor, prylar och fina hus :-) God natt!!!

3 kommentarer:

Veronika sa...

Jag håller med dig. Men jag tyckte Island skulel vinna. Men har de inte snott E-types låt?!? Hör själv här:
http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?a=1094758&d=90331

Har inte sett slutet. Spelade in. Så nu ska jag se spektaklet du beskriver.

Ha en skön söndag!

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Jo, låter påminner ganska bra. Men bra det är den! Skrev i tidigare inlägg att det låter som E-Type, och då är det kört. Den kommer att bli en sommarplåga här hemma *fniss*. Har glömt hela spektaklet, blir bara förbannad när jag tänker på det (tack och lov för Björn) ;-)

Limerose sa...

Jag somnade efter att alla framförrt sina bidrag. Ronja sov i min famn och Mattias på mitt knä hahahahahhaha!!!! jag misade Björn :-( Ha det gott