söndag 18 maj 2008

Snöig sommardrink!

Inte nog med att helgen varit himla kall och regning. Lördagens premiär av sommardrinken blev inte riktigt som tänkt. "Raggarsockorna" på! Knappt fart på grillen och middagen fick avnjutas inne, bara för att sommaren inte alls hade lust att vara med. Och pricken över i: skulle det ha varit brist på is till drinkarna, ingen fara eftersom snön också dök upp på festen. Men tur är väl att man har goda vänner som kan förgylla en kväll som denna. Jätteroligt hade vi! Ser redan nu fram emot nästa gång, även om det gärna kan ta ett tag innan är dags igen. Inte många knop i dag :-) Tänk att man inte kan få in, att man inte ÄR tjugo längre ha ha! Myskväll med Fille och köpmat, är vad som väntar. Jag har som skrivet inte gjort många knop idag, så varför ska jag göra det i kväll ;-) Trevlig fortsättning på helgen, som bara svepte förbi lika fort som vanligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att ni hade trevligt trots det usla vädret! Rena rama höst rusket...
Ha en trevlig söndags kväll!

Kram Eva (f.d), mitt nya alias kanske;-)

Anonym sa...

ja vart tog sommaren vägen?? har ju bara varit 5 grader ute :(

hur är det med dig annars då? det var så länge sedan vi hördes, ser att du färgat håret, snyggt!!

tack för de fina orden hos mig, jag hoppas tavlan blir så bra som jag hoppats :) bara bröllopsparet blir glada så, är lite nervös för det :)

stor kram sara

Limerose sa...

Ja...åh "sommardrinken" kunde ha varit godare, (Sorry) du får komma till "Rosenhill" så ska jag göra en riktig sommardrink på cider, (prit) och frysta jordgubbar...mums! Synd att "någon" druckit upp min cider hemma.........Kram