tisdag 13 maj 2008

Tillägg!

Eftersom det redan trillat in kommentarer om förra inlägget...så skriver jag det igen (versalt)! JAG SKA INTE HA EN KARL ATT BO IHOP MED! HAN SKA BARA STÅ MED PÅ LÅNET! INGA BILDER KOMMER ATT PUBLICERAS PÅ MIG, FÖR ATT HAN SKA VETA HUR JAG SER UT! "HAN" FÅR GÄRNA VARA ETT FRUNTIMMER EFTERSOM DET ÄR ENDAST PENGARNA JAG ÄR UTE EFTER....!!! P.S Allt var skrivet med en stor gnutta humor från min sida, jag vill ha huset det är allt! Det är allstå absolut inte ett försök till raggning! Ha en underbar dag!

2 kommentarer:

Veronika sa...

Hahaha, ok ok ok ... I got the picture baby!

Helena Dovier sa...

Ja, en karl till ett lån för ett sådant hus hade inte suttit fel :-). Jag har visserligen en karl, men han bor i Kalmar och jag i Göteborg och då blir det ju inte mycket bevänt med de gemensamma huslånen :-).

Ha en bra fortsättning på veckan, med eller utan huslån! :-)

Kram från Helena