tisdag 27 maj 2008

Snabb!

Det sa bara "klick" så hade jag kommit på vad som skulle sitta mellan köksfönstren! Har ca 1 miljon av dessa små byttor i zink, från IKEA. Sprayade en av dessa vit och hängde den på en "maffig" krok, taa daa! Ha ha! Tänk att så lite kan göra en så lycklig ;-) Det är piffet, som gör det! Det där lilla som gör att man känner ett litet lugn i magen, sååå kul! Som för andra att köpa nya skor (hatar jag), eller vinna på PRO-lotten (har jag aldrig gjort), eller att äntligen lyckas med att inte få en grop i sockerkakan (kan inte jag)...det där som får bort den där "ahhgrrah-känslan". Underbart! Vill idag även passa på att tacka (igen) för alla kommentarer! Jätteroligt att ni fortfarande är kvar och läser mina små livsöden, tack tack! Lika roligt för mig att läsa det ni har skrivit ;-) Ha en alldeles, alldeles underbar tisdag!

2 kommentarer:

Veronika sa...

Hördö spray fia! En karikatyr på dig skulle ju vara en sprayflaska va? Hihi... Tips att inte få hål i kakan. Ta försiktigt ut kakan ur ugnen. Inte ens smälla igen ugnsluckan går för sig. Ställ ner mycket varsamt på underlägg och vänta till den svalnat. Brukar funka för mig (Bree) Haha... Måste tacka dig med, för du påminde mig om att jag faktiskt har 3 Trisslotter att skrapa i plånboka! Kraaaaaaaam för det!

Hemma hos Razzel sa...

Ja visst är det en skön känsla när man plötsligt inser att just den prylen man haft i skåpet så länge hör ju hemma just här!
Ibland "tvingar" man fram en vacker sak men det blir oftast bäst då man väntar in den "perfekta" idén!!