måndag 26 maj 2008

Tillslut!

Så var det där med att vara "tvilling", och påståendet att vi velar och velar! Börjar tro att det är sant. Har nämligen aldrig haft problem med att välja mellan två ting. Nu har jag visst börjat :-) Skylten har vi haft i butiken (där jag jobbar) ett tag, vit eller svart...det var just det!?! Har äntligen bestämt mig för den svarta, det syns bättre mot alla mina vita väggar. Nu kan jag ställa eller hänga upp den var jag vill, den kommer ändå att synas tydligt. Home Sweet Home, helt rätt och riktigt! Har även piffat med lite annat, men det kommer en annan dag eftersom det fattas en galge plus att färgen ännu inte har torkat...fortsättning följer alltså!
Ha en trevlig måndagskväll, i solen!

3 kommentarer:

Veronika sa...

Du gjorde ett klokt val. Svart var jätte fint. Annorlunda skyllt. Kul! Men den sitter väl inne i lägenheten, annars blir den säkert stulen! Ps: Pratade med din hyresvärd om grillen och han nappade verkligen på idén att ställa den på STgtn. Men vi måste först se om syrran hans vill ha den eller ej.
Kraaaaamiz!

Anonym sa...

Hallå!
Hoppas att din helg har varit bra, har ju sett dina bilder:-)
Måste ta och göra ett besök på ditt jobb snart, det var ett tag sen jag var in...
Ha det så bra, kram!
/Eva.B (f.d)...

Kalkstenssommar sa...

Ett gott skratt förlänger livet! O du förlänger mitt liv med flera år!!!

Jag älskar att läsa dina inlägg, tokiga, roliga, rappa o underfundiga.

Tack för din goa kommentar hos mig.

Jag tycker att du gjorde rätt som tog den svarta skylten.

kram L