fredag 2 maj 2008

Lik pappa, men jätte-söt ändå!

Tänk att dom små liven kan vara sååå söta, och goa! Var på en kort visit till broder med familj. Måste ju hälsa på nya tillskottet "A"....å, vilket charmtroll det visade sig vara! Hade naturligtvis inte trott annat, men ändå. Knyter sig lite det gör det, när man har en som alldeles snart kliver med jumbo-steg in i tonåren. Gud vad man glömmer snabbt, men när man blir påmind så kommer mycket tillbaka, snabbt! Lite vemodigt, men antar att det är så det ska vara, eller? Hade iallafall ett par jätte-trevliga dagar med massa prat och god mat (tack mamma, fast jag inte fick skriva om dig :-) Och även om det var "hela" familjen vi skulle hälsa på, så var det ju en som stal hela showen...men det gjorde inget! Tack alla på "nr 174", hoppas vi ses snart igen. Och som broder "ungefär" sa: jag är ju partisk, men lite lik faster det är hon allt :-) hi hi!
Ha en mysig fredagskväll!!!

4 kommentarer:

Veronika sa...

Welcome back to town! har saknat dina inlägg, men nu kom jag ju på varför du var borta. Det var mig en söt liten krabat!!! Verkligen! Visst är det kul att träffa sin familj! Visste inte att du hade syskon. Kram på dig! Hoppas du är frisk nu!

Anonym sa...

hej tjejen!! Vad söt hon är, en riktig pärla :)

jag hade gärna haft kvar skåpet men det är för stort i vårat lilla hus, får inte plats någon annanstans..

stor kram sara

Limerose sa...

Vad kul att du har haft det bra.
Brorsan var här med familjen och pappa. Vi grillade idag och hade det jättetrevligt. Och Lilla Emely stal showen här med. Kram på dig. vi hörs och ses snart.

C sa...

Faster upp i dagen! :)
Kram!