torsdag 15 maj 2008

Sommar-svart!

Ja ha, då var det officellt sommar då! Håret färgat...korpsvart :-) Tycker det är en rätt bra färg. Inte syns det lika tydligt att håret blir slitet av all (förhoppningsvis) sol. Och inte heller har de stela, ståltrådsliknande vita och gråa en chans! Även om jag är stark anhängare av svart-vitt så tycker jag att det finns vissa gränser när man bara är 25 bast ;-) Och inte kan jag skylla på att jag är punkare, och inte heller raggare. Jag tycker bara det är praktiskt och snyggt! På tal om raggare så är det redig träff med gamla bilar, musik och allt annat som tillhör denna era. Man kanske inte skriver "era" eftersom den fortfarande existerar? Ja, skit samma, ni fattar. Till helgen går denna folkfest av stapeln, och på nåt sätt vaknar "hålan" lite till liv. Kul ska det bli med bl a grillparty tillsammans med "brudarna". Nej, lite att stå i. Färdigbloggat för i dag. Ses i morgon...kanske! Trevlig fortsättning på torsdagen!

2 kommentarer:

Veronika sa...

Wow! Hemliga Arne haha... ja det skulle vara kul i helgen om det var fint väder juh! Den här dagen ser man alltid fram emot. Hoppas vi får varmt och uppehåll bara! :-) Svart är en fin färg och den klär du i! :-)

Veronika sa...

Hittade en Blogg nyss som jag tror du skulle gilla? Hon älskar också vitt: http://www.lantlif.blogspot.com Ligger 1:a på Blogg listan just nu. Om du klickar på min Blogg sida där det står Listad högst upp, kommer du till Blogg toppen. Där kan du välja vilka Bloggar du säker. Exempelvis Inredning. Men du kanske redan hittat liknande funktioner. Kram ivarje fall!